Avatar billede j0e Nybegynder
15. juni 2005 - 16:43 Der er 10 kommentarer

Oversættelse til engelsk 20.000 ord.

Skal have oversat noget dansk til engelsk.

Ca 20.000 ord men da jeg ikke har tid bliver jeg nødt til at hyre en til at gøre det.

Nogen der har links til oversættere eller som er intereseret?

Takker
J0E
Avatar billede sur69 Nybegynder
15. juni 2005 - 16:56 #1
Avatar billede screem_brille Novice
15. juni 2005 - 17:19 #2
det var dælme en del at skulle have oversat, er du ved at lave en ordbog ? *G*
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2005 - 21:24 #3
Hvad vil du betale for det?
Avatar billede j0e Nybegynder
15. juni 2005 - 23:27 #4
Palou hvis du kan klare det inden for 2.5 uger så 3000kr.

Hvis du er interesseret så lig din email:)
Avatar billede j0e Nybegynder
15. juni 2005 - 23:28 #5
Det er ikke så meget som det lyder til :) (hehe og helt sikkert et emne jeg tror du vil finde itneressant!)
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2005 - 00:13 #6
I might be interested but, it all depends on what kind of subject we are talking about. If it's a translation of a lecture on a mathematical subject to be held at Oxford University I probably won't be able to finish it in time.

Could you give a few more clues, such as subject, what is it going to be used for, etc.?
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2005 - 00:32 #7
Har lige kigget reglerne for Eksperten igennem. Du må faktisk ikke bruge dette forum til indlæg om opgaver, som der skal betales for. Kig på linkene og teksterne herunder:

køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge sagen.

Taget fra:  http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Og her:

Job/Opgaver-kategorien må kun benyttes til at søge efter arbejdskraft. Vil du tilbyde din arbejdskraft, kan du benytte CV-sektionen og/eller www.jobworld.dk. Job/opgaver-kategorien må ligeledes kun benyttes til at søge efter arbejdskraft til tidsbegrænsede opgaver. Såfremt du søger en fuldtidsstilling besat, bedes du benytte www.jobworld.dk.

Også taget fra:

http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Så hvis du vil gøre det lovligt/korrekt, skal spørgsmålet her først lukkes og så flyttes over til Job/opgaver kategorien (som jeg læser det).
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2005 - 09:02 #8
Ok, jeg er muligvis interesseret, men jeg vil gerne lige se et uddrag af teksten først. Af hensyn til reglerne her på Eksperten, vil jeg foreslå at du følger milters opfordring og flytter spørgsmålet til job-kategorien. Min mail er: palau99@tv2mail.dk
Avatar billede j0e Nybegynder
16. juni 2005 - 20:26 #9
drejer sig om emnet poker :)

Niveautet er mellem skulle ikke give de store problemer.
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 04:49 #10
Kunne man måske forvente noget feedback ?