Avatar billede henrik_r Nybegynder
14. juni 2005 - 11:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Udendørs overvågning med webcam

Hej..

Har fået til opgave, at finde et system, hvor man skal kunne logge ind på en hjemmeside, og derfra gå ind og se "ud gennem" 2-3 overvågningskameraer.. Man må gerne kunne dreje kameraerne, og zoome.. Kameraerne skal sidde udenfor..

Ved ikke om det er en umulig opgave? Men nogen som kender til noget der kan hjælpe mig med at løse problemet?

På forhånd tak.

M.v.h.

Henrik Rasmussen
Avatar billede screem_brille Novice
14. juni 2005 - 11:28 #1
hvis det er et offenligt sted er det ulovligt, og i så fald bedes du lukke spørgsmålet, er det derimod på privat grund så skal du have nogle kameraer, med en styrings boks til computeren, hvem der forhandler sådanne har jeg ingen ide om, men et bud kunne være firmaer som arbejder med sikkerhed / overvågning.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. juni 2005 - 11:53 #2
Avatar billede scb Praktikant
14. juni 2005 - 14:40 #4
>majsmarken arbejder du ved danbit ;-)
Eller har du også lige modtaget deres nye katalog.
-SCB
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2005 - 20:43 #5
<scb>: ... Jeg har søgt job ved DANBIT engang men se evt. i min profil. Jeg ved at de har alverdens teknik isenkram og bor i nærheden af min bopæl. Og jo arbedsmæssigt modtager jeg også kataloget...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2005 - 20:44 #6
<henrik_r>: Er du der ? Eller bliver denne også glemt?

PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor minimum af (retur)support... Pga en fejl i ekspertens bagvedliggende kode... der arbejdes på sagen...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juni 2005 - 15:48 #7
Status ???
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 02:05 #8
kan man forvente noget feedback ?
Avatar billede henrik_r Nybegynder
23. juni 2005 - 10:26 #9
Hej alle sammen..

Mange tak for de gode svar..

Jeg vil lige kigge på det når jeg får tid..

Af en eller anden mærkelig grund har jeg først lige fået mails nu, hvor der står der er svaret.. Beklager..

I hører fra mig før eller siden..

På forhånd tak..

M.v.h.
Henrik
Avatar billede screem_brille Novice
09. februar 2007 - 02:43 #10
brug for mere hjælp ?
Avatar billede henrik_r Nybegynder
09. februar 2007 - 08:51 #11
Opgaven blev aldrig til noget.. Så ellers tak!

jeg lukker tråden..
Avatar billede henrik_r Nybegynder
09. februar 2007 - 08:52 #12
Luk