Avatar billede oleskyum Nybegynder
13. juni 2005 - 18:25 Der er 2 kommentarer

Spam mail

Jeg har modtaget et par mail og fandt dette IP til mailen 81.228.8.165

søgte så på nummeret og fandt dette. Hvad er det???

er der nogen der kan hjælpe.

http://www.sslug.se/emailarkiv/novice/2005_06/msg00041
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. juni 2005 - 19:06 #1
Jeg kunne aldrig finde på at åbne mail, som jeg ikke er 100% sikker på er fra en jeg kender. De bliver slettet direkte på postserveren.
Avatar billede ahave Nybegynder
14. juni 2005 - 01:00 #2
Hvis det er fra sslug.se, er det sikkert ikke spam. Men skriv en besked med din emailadresse inkluderet og bed om et svar, det kan du roligt gøre, hvis det er til sslug.se. Sslug.dk er den danske adresse til Skåne-Sjælland-Linux-User-Group.
Eller skriv evt din adresse som ole[at]skyum.dk, når du spørger.
/ahave