Avatar billede historiker Nybegynder
11. juni 2005 - 23:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Browser viser ikke giffer

Hej

Min IE 6.0 viser ikke gif filer - dvs. engang imellem gør den, men for det meste er giffer ikke synlige.

Jeg har ikke fravalgt gif filer under internet indstillinger.

Hvad pokker er dere galt?

Mvh. Historiker.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2005 - 00:16 #1
Prøv at tømme midlertidige internetfiler.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2005 - 00:16 #2
Funktioner -> Internetindstillinger -> Generelt -> Slet filer
Avatar billede historiker Nybegynder
13. juni 2005 - 22:28 #3
Jeps, det har jeg gjort indtil nu, men synes jeg skal gøre dets hele tiden.
Er der ikke en varig løsning?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2005 - 06:53 #4
Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret -> Flueben i "Slet mappen Temporary Internet Files, når webbrowseren lukkes"

Det burde løse problemet.

Hvis det ikke er nok, kan du hente IE Privacy Keeper fra denne side. http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Det er et ganske glimrende program til at slette div. filer når browseren lukkes.

Der findes også en udførlig installations og brugerguide på siden.

Scroll ned til ca. det 20. program.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2005 - 07:07 #5
Du kan evt. også ændre størrelsen på sidefilen.

Her er beskrevet hvordan: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;308417

Scroll ned til "Sådan ændres størrelsen af sidefilen til den virtuelle hukommelse"