Avatar billede kenneth_d Novice
11. juni 2005 - 15:10 Der er 7 kommentarer

Logfiler og sporing

Hej med jer

Kan jeg gå ind i nogle filer (fouden cookies, history og temp internet files) og se hvilke adresser jeg har besøgt? Jeg vil nemlig gerne se hvilke adresser jeg har besøgt.

Gemmes disse ikke på computeren???
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
11. juni 2005 - 15:21 #1
Temp. internet files er jo dine "log filer", det kan være at du kan finde et program der gør det mere overskueligt at se log filerne, men hvad jeg ved af, findes der ikke en "speciel" liste eller noget på en standard workstation :)
Avatar billede kenneth_d Novice
11. juni 2005 - 15:22 #2
Jamen PCen må da gemme disse oplysninger? Det kan da ikke passe at de forsvinder når man sletter temp internet files+??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. juni 2005 - 16:31 #3
Hvad med [Oversigt] knappen i din IE ?
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
11. juni 2005 - 16:52 #4
Hvorfor skulle pc'en gemme disse oplysninger, foruden selve IE's egne logfiler (temp inter. files), når du ikke har bedt den om det. Det er jo ikke fordi du kører en server, vel ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juni 2005 - 15:54 #5
Status ???

PS: pt. modtager vi ikke automatisk E-mail fra Eksperten - derfor noget forsinket feedback...
Avatar billede kenneth_d Novice
21. juni 2005 - 21:52 #6
stadig intet :-(
Avatar billede case_sensitive Nybegynder
23. juni 2005 - 12:21 #7
De bliver jo slettet, når du når du rydder midlertidige filer.. *sigh*