Avatar billede goofy-15 Nybegynder
11. juni 2005 - 11:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med GTA San Andreas

Har lige fået spillet og gik rundt og slog folk ned til at starte med for at have det lidt sjovt, men efter jeg har slået 4-5 mennesker ned, så genstarter min com... !!
jeg har opdateret grafik, lyd, og bundkorts drivere... men den genstarter stadigvæk... og det er kun når jeg har slået folk ned den gør det... Kan nogle hjælpe mig eller har nogle samme problem ??
Lidt specs:
AMD Sempron 2400+
1024mb DDR RAM
GeForce 4 TI4200 64mb
Win XP PRO SP2
Avatar billede stef_85_ Nybegynder
11. juni 2005 - 13:37 #1
Hahaha,lyder pænt wierd at det kun er når du slår folk ned :D
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. juni 2005 - 17:06 #2
Og du har seneste patch (big one) GTA SA er jo kendt for at være "buggy" ud over det sædvanlige...

din maskine klarewr det fint, det er ret sikkert en program fejl
Løsning: prøv at lade være med at nakke for mange ned til start ;)

Minimum System Requirements:

1GHz Intel Pentium III or AMD Athlon Processor
256MB of RAM
8x DVD-ROM Drive
3.6 GB of free Hard Disk space for a minimal install
64MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" or better)
DirectX 9 compatible Stereo Sound Card
Keyboard & Mouse

Recommended System Requirements

Intel Pentium 4 or AMD Athlon XP processor (or better)
384(+) MB of RAM
16x DVD-ROM drive
4.7 GB of free Hard Disk space for a full install
128(+) MB Video Card with DirectX 9 compatible drivers ("GeForce4" or better)
DirectX 9 compatible Surround Sound Card
Game pad with twin axis analog controls (USB or Joystick Port)
Keyboard & Mouse
Avatar billede goofy-15 Nybegynder
24. oktober 2005 - 16:11 #4
lukker :D