Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2005 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dårlig forbindelse

Hej eksperter,

Jeg har en stofanet 4 m/bit forbindelse og har på det seneste oplevet forbindelsesproblemer. Her i huset har vi 2 computere opkoblet og på den ene har det længe været sådan, at man efter kort inaktivitet ikke længere var online. Så skal man åbne startsiden og logge på endnu en gang.
Nu er problemet så opstået på den anden pc - min, og det er grænseløst irriterende!

Er der andre der har oplevet lign. og evt har en løsning?

Takker

Graverholt
Avatar billede bjuhl Nybegynder
09. juni 2005 - 14:38 #1
Dine PC'er er garanteret fyldt med spyware/virus
Avatar billede gratis Nybegynder
09. juni 2005 - 17:00 #2
et forslag: følg denne procedure og opret et spørgsmål i virus kategorien, er du sikker på at det ikke er snavs så skriv til stofa support@stofa.dk , har selv stofa og oplever ikke denn ting...

Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://downloadportal.dk/showdownload.asp?rid=3967&sp=Hijackthis%201.91
eller et direkte download link herfra www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet, vælg at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay popper der et nyt vindue frem med notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopier dem herind så en log-tyder ka kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2005 - 14:38 #3
Cool, har oprettet et spg med lof-filen, tak for hjælpen hertil. Gratis kan bare smide et svar!
Avatar billede gratis Nybegynder
10. juni 2005 - 16:54 #4
Hej,håber du for maskinen til at køre ordentligt :)jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv.
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2005 - 19:08 #5
ok