Avatar billede Pawel Novice
07. juni 2005 - 21:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge ADSL i Sommerhus i 2 måneder, kan det lade sig gøre?

Hejsa

Jeg skal bo i sommerhus i ca. 2 måneder, og skal bruge noget internet der er hurtigere end et modem. Så jeg tænkte om I kender en udbyder hvor man ikke er bundet i 6 måneder?

Venlig hilsen
Storyteller
Avatar billede bredker Nybegynder
07. juni 2005 - 22:14 #1
tror ikke du kommer under 6 måneder
du skal jo også betale oprettelse, så det bliver jo ret dyrt for 2 måneder
Avatar billede Pawel Novice
07. juni 2005 - 22:58 #2
jeg tror at du har ret, jeg regnede med hvad jeg ville betale for at være koblet på med et 56k modem, omkring 1800 kr om måneden :)
Noget billigere at bestille adsl i 6 måneder :-)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. juni 2005 - 23:49 #3
hvis du har adsl kan du vel bare flytte det frem og tilbage..... Men det er slet ikke sikkert at der er ADSL dækning i sommerhuset!!!  ;-) Det kommer an på afstanden til centralen!
Avatar billede Pawel Novice
23. juni 2005 - 07:35 #4
James, jeg tror at det må blive det jeg gør :-)
At flytte med min forbindelse :-)
Avatar billede ferdinand.k Mester
23. juni 2005 - 07:37 #5
Hvad med at undersøge hvad teleselskabet "3" har. Der kan du købe et pcmcia kort du sætter i din bærbar, og så er du på nettet. Der skal naturligvis bare være dækning på 3's netværk...!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. juni 2005 - 07:44 #6
Hvad blev løsningen, hvem skal have points?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. juni 2005 - 07:44 #7
skulle have været svar