Avatar billede phpsessid Nybegynder
07. juni 2005 - 19:11 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

PDA med GPS, Trådløst og MP3-afspiller

Hejsa,

En måske lidt svær opgave...

Find mig en PDA der kan forbinde til trådløst netværk, tjekke mails, og gå på internettet.

Desuden skal den via. et program på PDA'en, bruges som MP3-afspiller...

Mulighed for mere plads, med flash-kort eller lignende...

Slutteligt, må den gerne have GPS-understøttelse, indbygget, eller ekstern...

Kan denne gøre det:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121128

... Der er ikke GPS indbygget, men kan det kobles til? - Og i så fald, hvor kan det købes?
Avatar billede ancla Nybegynder
07. juni 2005 - 23:24 #1
Du kunne evt. se på en HP IPAQ 6340 /6315, den har de ønskede faciliteter samtidigt med den fungerer som telefon.
Avatar billede phpsessid Nybegynder
21. juni 2005 - 19:53 #2
Hvor kan den købes? - hvor meget koster den?
Avatar billede phpsessid Nybegynder
29. juni 2005 - 17:01 #3
Snupper lige 100 selv... Tak for hjælpen...