Avatar billede tanzaweb Nybegynder
06. juni 2005 - 23:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

$_GLOBALS fejl

Hej jeg prøver at bruge en $_GLOBALS['test'] = hej haj, og henter den med echo $_GLOBALS['test'] da en har fortalt mig det virker sådan, men jeg kan ikke få det til at virke, hvad kan der være galt. Den skriver nemlig undefined variable test, men det betyder vel egentlig den ikke bliver sat eller?
Avatar billede dulius Nybegynder
07. juni 2005 - 08:40 #1
$_GLOBALS['test'] = 'hej haj';
Avatar billede kargo1 Nybegynder
07. juni 2005 - 10:31 #2
Der er den finte ved $GLOBALS, at den er uden underscore.
Avatar billede tanzaweb Nybegynder
11. juni 2005 - 01:27 #3
ved $_GLOBALS siger den at den ikke eksistere, og ved $GLOBALS sker der bare ingenting, den henter ikke noget i variablen
Avatar billede tanzaweb Nybegynder
08. oktober 2005 - 23:53 #4
Ingen svar?
Avatar billede tanzaweb Nybegynder
15. februar 2006 - 01:16 #5
lukker