Avatar billede xtux Nybegynder
04. juni 2005 - 19:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min com går i hak når jeg åbner filer

Hej
jeg har et problem med min computer (XP home) hver gang jeg vil åbne en fil som f.eks. et billede eller video går det vindu jeg er i fuldstendig i hak og den skriver (svarer ikke) sådan står den i noget tid ca 30sek og åbner derefter den fil jeg klikkede på. Men hvis jeg så trykker afslut job i jobliste forsvinder alt på min skærm og der er kun baggrunden tilbage, men det kommer så igen efter få sekunder. Det ikke særligt sjovt at jeg skal vente så lang tid på at åbne en fil så jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogle der kunne hjælpe mig. I må lige sige hvis jeg er i den forkerte kategori er nemlig ny her på sksperten.dk
Avatar billede haverslev Novice
17. december 2005 - 14:07 #1
dette spg. kan vist godt lukkes - ingen responce i 6 mdr. :O)
Avatar billede xtux Nybegynder
17. december 2005 - 14:17 #2
ømm..hvordan lukker man et spg?
Avatar billede haverslev Novice
17. december 2005 - 14:20 #3
Læg et svar selv, markere dit navn og acceptere:
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede xtux Nybegynder
17. december 2005 - 14:25 #4
Så nu bliver den her lukket, endelig