Avatar billede unknown_someone Juniormester
03. juni 2005 - 09:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bærbar online overalt

Findes der nogle muligheder for at kunne gå online med sin bærbare uden at man skal være i nærheden af et accesspoint/netværksstik og uden en telefon? kan man købe en eller anden form for indstikskort så man fx kan benytte 3's netværk uden et 3 abb eller noget?
Avatar billede milandt Nybegynder
03. juni 2005 - 09:42 #1
Avatar billede unknown_someone Juniormester
03. juni 2005 - 09:52 #2
virker det ikke helt vanvittig dyrt? Det kan selvfølgelig være jeg misforstår deres forskellige priser, men jeg havde håbet jeg kunne finde noget med et engangsbeløb for køb at kort og derefter kun pr forbrug idet jeg formentlig kun kommer online måske et par gange om måneden.
Avatar billede milandt Nybegynder
03. juni 2005 - 09:54 #3
Nu er det rettet mod erhverv.. jeg kunne ikke finde kortet på deres hjemmeside, men Google havde cashet siden.. måske forhandler de det ikke længere. Kontakt evt deres CS og spørg.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. juni 2005 - 10:07 #4
http://www.vodafone.com/external/0,3050,LANGUAGE_ID%253D0%2526CONTENT_ID%253D0,00.html
<--- vælg "Mobile Connect Card"

Det du skal have fat i tror jeg er et Vodafone kort, som gør at du kan være online i toget eks. og betale for den tid du er på, lige mht. hastigheder og priser osv. ved jeg ikke lige, der skal du tale med TDC, men du kan i hvert fald se her hvordan og hvorledes....

/Leth
Avatar billede unknown_someone Juniormester
03. juni 2005 - 11:01 #5
linket fungerer ikke og jeg kan ikke lige finde det på deres side. Men er det sådan et TDC måske har noget?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
23. juni 2005 - 08:35 #6
Jep det er TDC der udbyder det tror det hjalp en smule...

http://erhverv.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_e_mobil_gprs_ccard