Avatar billede bartsimpson Nybegynder
02. juni 2005 - 22:06 Der er 1 løsning

Router smider mig af

Hey
Siden nytår, hvor der blev indstalleret en server hjemme hos mig som skulle køre en hjemme side, så er jeg blevet smidt af hver halve time i nogle få sekunder, der er blevet ændret nogle indstillinger i min SpeedStream 2601 router, og jeg er næsten sikker på det er den, for selv om den server før var router hos personen den før stod hos, så tro jeg ikke det er den der prøver at overtage noget, da jeg har prøvet at have den er nettet...
Er der nogle der har haft sammen problem, eller ved hvad det kunne være der skal ændres??
Avatar billede bartsimpson Nybegynder
18. juni 2005 - 18:17 #1
Giver lige mig selv en mullighed for at lukke spørgsmålet, da der ikke ser ud til at være nogle der kan hjælpe