Avatar billede nuzz Nybegynder
01. juni 2005 - 23:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

accepterer ikke password

min outlook bliver ved med at afvise mit brugernavn og password, når jeg forsøger at modtage mails, eller hente indlæg i nyhedsgrupper, jeg kan sagtens sende mails.

outlook er sat til at huske password

får følgende fejlmelding:

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR invalid user name or password.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92
Avatar billede steen_hansen Forsker
01. juni 2005 - 23:33 #1
Du er kommet til at pille ved brugernavn eller password. Ganske enkelt :)
Avatar billede screem_brille Novice
02. juni 2005 - 00:10 #2
du har 2 fejl, for din kode til at hente mails og din kode til nyhedsgrupper er ikke den samme (oftest skal man ikke bruge kode til sin udbyders newsserver)
Avatar billede nuzz Nybegynder
03. juni 2005 - 21:56 #3
jeg har fundet fejlen, måtte hen og finde manualen til min webspeed opsætning, jeg havde noteret to brugernavne til to forskellige dele af indstallationen, og jeg havde kun brugt det ene da jeg skiftede pc...ups...sådan ka det gå...
Avatar billede steen_hansen Forsker
08. juni 2005 - 22:00 #4
Det kan det endda meget hurtigt :) Lukker du?
Avatar billede screem_brille Novice
09. juni 2005 - 11:07 #5
smider lige et svar så.
Avatar billede screem_brille Novice
22. juni 2005 - 20:32 #6
måske du gad vende tilbage ?