Avatar billede mullemuzz Nybegynder
31. maj 2005 - 13:31 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

bragrund farve

hvor finder jeg koder til hvilken farve og et sted jeg kan se dem  og hvad skal jeg skrive for og få en bestemt fave i baggrynde n

hilsne allan og marlene
www.am-schluter.dk
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
31. maj 2005 - 13:35 #1
Jeg læser dit spørgsmål som om du gerne vil vide hvordan du kan skrive forskellige farver. Der er en liste her:
http://www.w3schools.com/html/html_colornames.asp
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
31. maj 2005 - 13:36 #2
hej Allan og Marlene,

I skal blot sætte det ind i body tagget sådan her:

<body bgcolor="blue">

jeg har sat baggrundsfarven til blå her...hvis i ønsker en bestemt farve skal i finde HEX koden for denne farve.

PS! det er også flot at sætte en gradient baggrundsfavre ind som jeg har gjort på min hjemmeside:

http://www.netausupport.frac.dk

Det skal dog gøres på en lidt anden måde, men skriv igen hvis i har spørgsmål!
mvh
Mads
Avatar billede roenving Novice
03. juni 2005 - 12:51 #4
-- og du har vist glemt at læse reglerne, som du ellers har bekræftet at have læst og forstået, for det er ikke tilladt at bruge et link som en del af sin signatur ,-(

http://www.eksperten.dk/regler.phtml, §2.1.2 (kun en om hver brugerprofil), §2.1.6 (ingen links uden at det er nødvendigt for at stille spørgsmålet), 2.1.9/11 (flere spørgsmål om det samme)

mvh
/coadmin
Avatar billede mullemuzz Nybegynder
07. juni 2005 - 19:25 #5
det må i und skylde det viste jeg ikke er helt ny her og har ikke fåde sat min rigtig ind i tingen