Avatar billede riishoj Nybegynder
30. maj 2005 - 14:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan installerer jeg .CAB filer på Pocket Pc?

Jeg kan ikke få .cab filer til at virke på min pocket pc. Jeg ved, at jeg skal kopiere filen via ActiveSync til pocket pc'en, men når det er gjort, - hvad så? Hvis jeg dobbeltklikker på filen sker der intet.
Hjæææææææææælp!
Avatar billede spif2001 Nybegynder
30. maj 2005 - 15:12 #1
http://www.freewareppc.com/utilities/cabinstl.shtml

måske dette program kan hjælpe? Siden "popper" temmelig meget, så slå din popup killer til...
Avatar billede riishoj Nybegynder
30. maj 2005 - 15:33 #2
Programmet kræver pocket pc 2002, jeg har desværre kun pocket pc 2000.
Avatar billede spif2001 Nybegynder
30. maj 2005 - 16:06 #3
http://www.phm.lu/PocketPC/Articles/SCSI/

Denne artikel hjælper dig ikke :), men den siger under "Installing the drivers on a Pocket PC", at CAB filerne er minded på en speciel cpu - måske kan de cab filer du ligger inde med ikke åbnes på din PDA?
Avatar billede spif2001 Nybegynder
30. maj 2005 - 16:08 #4
Lavede engang et install program, der når man compilerede det lavede cab filer til en hel række cpu'er. Kan ikke fortælle hvordan, da det var noget jeg kopierede og ændrede så det passede til min. Hovedsagen er, at installeren så valgte den rigtige cab fil til cpu'en og installerede den.

Da der ikke sker noget når du dobbeltklikker på cab'en, vil jeg formode at din cpu ikke kan finde ud af den...
Avatar billede spif2001 Nybegynder
30. maj 2005 - 16:16 #5
Long shot:

Hent dette program: http://www.granneman.com/techinfo/windows/7zipopensourcearchiving.htm

pak cab'en ud på desktoppen og overfør filerne til PDA'en bagefter - det kan være det virker!
Avatar billede riishoj Nybegynder
30. maj 2005 - 20:13 #6
Undskyld at jeg har været væk lidt længe, men jeg har fundet ud af, hvad jeg har gjort galt. Jeg troede, at jeg kunne udpakke cabfilen på min pc når jeg var inde på ppc'en via active sync. Var altså ikke klar over, at udpakningen skulle ske direkte på ppc'en.
"pak cab'en ud på desktoppen og overfør filerne til PDA'en bagefter - det kan være det virker!" Nej, det virker ikke.
Tak for din hjælp anyway.