Avatar billede cruetrue Nybegynder
28. maj 2005 - 00:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Statisk IP

Hej,

Først og fremmest skal det siges, at jeg ikke har megen forstand på det her (for ikke at sige, at jeg overhovedet ingen forstand har), derfor kan der godt komme nogle underholdende indslag, efterhånden som I får læst jer igennem.

Jeg mindes at have læst, at Cybercity-forbindelser altid leveres med en statisk IP, ergo burde jeg også kunne hoste et spil. Det afprøvede jeg så med en ven i går, men det virkede ikke. Han kunne ikke connecte. Kan det derfor være muligt, at jeg har ændret noget, så IP'en er blevet dynamisk .. eller noget i den stil? Under "Status for LAN-forbindelse" står der, at min IP er 10.0.0.2, som også var den, som jeg gav til min ven, da han skulle connecte.

Derudover mindes jeg i starten, at jeg var inde på en konfigueringsside for min router - adressen var noget med en masse tal. Hvor kan man finde den henne?

På forhånd tak.
Avatar billede nopsen Ekspert
28. maj 2005 - 00:56 #1
du skal lige huske at lukke de gamle spørgsmål
http://www.eksperten.dk/spm/583632

ang dit problem, så er det ikke den interne ip han skal ha, men den ip som du har uadtil, du kan se hvad den er ved at gå ind her:
www.myip.dk
Avatar billede nopsen Ekspert
28. maj 2005 - 00:57 #2
din interne lan ip er god nok, men altså ikke den samme som din ven skal connecte til, der skal han bruge den som du kan se på siden.
Avatar billede cruetrue Nybegynder
28. maj 2005 - 01:02 #3
Arh, that explains a lot.
Tak.

Ang. http://www.eksperten.dk/spm/583632 .. hvordan lukker jeg den? Der er ingen svar, kun kommentarer.
Avatar billede nopsen Ekspert
28. maj 2005 - 01:06 #4
selv tak :)

hvis du har fået en kommentar som har løst problemet, beder den den som har lagt den om at smide et svar, som du så derefter kan acceptere.
hvis du ikke har kunnet bruge nogen af kommentarene, lægger du bare selv et svar og accepterer det, så er spørgsmålet lukket.