Avatar billede mjl Nybegynder
27. maj 2005 - 18:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nokia 7710 - er den i orden?

Hej der...

Jeg tænker på at købe en Nokia 7710, men da det jo er mange penge man skal betale for den, vil jeg lige høre om der er nogen der ved om den er ok - nogen der evt. selv har telefonen...?
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
27. maj 2005 - 18:52 #1
Hej!

Jeg vil ikke købe den hvis det stod til mig. Det er den første af slagsene fra nokia, og de er absolut ikke kendt for at lave NYE gode telefoner. Har selv en 3230 og fik den ca. 5dage efter den kom på markedet... Den er FULD af fejl, men sikkert ikke noget en opdatering ikke kan klare, men har ikke haft tid til det.
Men det der nok også er problemer med denne, er at den sikkert navigere mega langsomt rundt. Hvis det er den slags mobil du er ude efter, så tjek de mobiler QTEC har lavet. De er hurtige og køre med Windows Mobile.
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
27. maj 2005 - 18:53 #2
Avatar billede mjl Nybegynder
27. maj 2005 - 21:13 #3
Det lyder godt med de der qtek-fætre - men er der ingen erfaringer, fra nogen?
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
27. maj 2005 - 21:17 #4
Jo! 2020 fungere som en alm. PDA bare med GMS funktion. Den kører 400 MHz, og er derfor OK hurtig. Den er stabil og den kører godt. Har alm hvad man skal bruge.
eneste minus er at man skal lade den op hver 1-2dag. Men prøv at tjekke dem ud i din nærmeste telebutik, der kan du få et bedre indtryk af hvilken du bedst kan lide.
Avatar billede mjl Nybegynder
27. maj 2005 - 21:22 #5
Yes ok - he he - jeg mente, om der var lidt erfaring med 7710... :)
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
27. maj 2005 - 21:25 #6
nåå.. :-) Jeg tror ikke den er sælge udbredt. Det er ikke en mobil man som privat person normalt går ud og køber... med mindre man kan få den billigt!
Avatar billede mjl Nybegynder
27. maj 2005 - 21:28 #7
Nej - tænkte det nok - den er også dyr - uha da da - men lækker - nå men tak for hjælpen - du får points, og jeg tror nu altså det bliver Nokia'en

hilsen Conrad
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
27. maj 2005 - 21:32 #8
Jeg synes du skal teste den først. Jeg kan forestille mig at den er langsom, da ALLE Nokia's (i hvert flad Symbian 60) er langsomme. Så vurdere om det er noget du synes tilfredsstiller dig.

Tak for points! :-)
Avatar billede mjl Nybegynder
27. maj 2005 - 21:35 #9
Har en Nokia 3660 nu - den er jeg MEGET glad for - den er ret cool...
Avatar billede theplayer.da.ru Nybegynder
27. maj 2005 - 21:41 #10
OK! Det er nu også en "gammel" en. Jeg synes bare det er ring at Nokia smidder en masse forskellige mobiler på markedet, der i sidste ende er fuldstændeige ens. Jeg ved at Ericson's og Siemens Symbian telefoner er MEGET hurtigere at navigere rundt med... Men det hele kommer an på design, og der vinder Nokia nu stadig. Desværre! :-)