Avatar billede theseus Nybegynder
26. maj 2005 - 17:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PalmOne eller Acer

I september sidste år købte jeg en PalmOne Zire 31, til at holde styr på min kalender mm. Min Zire31 klarede opgaven så godt at jeg fortrød jeg ikke havde købt dens storebror Zire72, med lidt flere seje funktioner.

I dag har min lillebror fødselsdag og jeg besluttede mig til at forære ham min Zire31, så jeg kunne købe noget nyere.

Jeg er faldet over disse 2 muligheder:

1. PalmOne Zire72 Silver Edition - 1.985 kr.
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=116989

2. Acer N50 - 2.082 kr
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=121127

Zire72, kunne være interessant fordi jeg godt kan lide PalmOS og Grafitti2 + den har en masse andet LIR.

Acer N50, har også en masse funktioner og kommer med Win2003SE og som et interessant feature har trådløst netværk.

SPØRGSMÅL:

1. Hvad skal jeg vælge og hvorfor?
2. Er WLAN noget værd til PPC-endnu? (Kan man surfe? )

På forhånd tak!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. maj 2005 - 18:24 #1
Jeg har en PalmOne Tungsten T2 med 32 MMC-kort (foruden de 32 MB der er internt).. købt 01-11-2004, med 3 års forsikring.. dvs den er forsikret frem til 01-11-2007.

Den har været brugt som telefonbog, sms-tingest (temmeligt nice, når det er koldt og man har handsker på :-) ), har været brugt sammen med en Nokia 6600.. Der kan også installeres en masse programmer og spil (har prøvet et par 3D spil på den)..

PalmOne Tungsten T2: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=40333

Fuld funktionel, med cradle og original embelage.. du kan sikkert få den billigt.. hvis det var..
Avatar billede theseus Nybegynder
27. maj 2005 - 15:33 #2
Tak for tilbudet, men jeg har besluttet mig til at Købe en Dell Axim X30 med Wireless LAN.

Den kostede lidt mere end de 2 andre, men havde til gengæld dobbelt så hurtig processor som Acer N50'eren og kostede kun 300kr mere.