Avatar billede doodoo Novice
26. maj 2005 - 14:44 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Symbian software og spil

Hey hey

Jeg har lige købt mig en Nokia 6260
men synes godt jeg kunne bruge noget software og spil...

Nogle der kender nogle fra sider med dette?
- skal være ordentlige spil og software... ikke worldclock, tetris osv...

(gode/accepteret link deler points)

Tak
Avatar billede skau Nybegynder
26. maj 2005 - 14:53 #1
www.my-symbian.com
Jeg er helt tosset med spillet frozen bubble (kan ikke lige huske hvor jeg fandt det)
Avatar billede doodoo Novice
26. maj 2005 - 15:00 #2
Ja, den er godt nok fyldt med godter - dog kun demo'er :/
Avatar billede doodoo Novice
26. maj 2005 - 15:06 #3
Avatar billede skau Nybegynder
26. maj 2005 - 15:07 #4
Nej, du vælger series 60 i toppen og så downloads - det er rigtigt at de fleste skal købes - men sådan er det desværre med de gode spil.
Jeg har sagtens kunnet finde "låne" versioner (læs ulovligt sw) men det er ulovligt at linke til her på exp.
Avatar billede skau Nybegynder
26. maj 2005 - 15:08 #5
Nu har jeg jo frozen bubble - det er for sjovt
Avatar billede doodoo Novice
26. maj 2005 - 15:08 #6
hehe okay... svar så får du points

(dog venter jeg med at acceptere hvis der skulle komme flere henvendelser)
Avatar billede skau Nybegynder
26. maj 2005 - 15:10 #7
Mener du kan hente den her: http://fb-s60.sourceforge.net/?opt=2
Avatar billede skau Nybegynder
26. maj 2005 - 15:15 #8
Hvis du kender mame (arcade spil som fra de gamle spillekonsloller) kan du jo prøve frode  - den kan afspille mame roms ligesom mame eller xmame. Den kan du finde her: http://www.symbianphone.com/index.php?l=gamess60.htm

Der er også en C64 emulator der hedder frodo
Avatar billede skau Nybegynder
26. maj 2005 - 15:16 #9
den der hedder emame er værs at prøve - du skal så bare finde de rom du kunne tænke dig at spille (1942 elite osv.)
Avatar billede doodoo Novice
06. juni 2005 - 13:13 #10
Håber det er ok vi deler points :)