Avatar billede hatef Nybegynder
26. maj 2005 - 11:07 Der er 12 kommentarer

Kan jeg bruge internet på 2-3 pc. på samme

Hej
Kan jeg bruge internet på samme tid på 2-3 forskellige pc. i samme hus. Jeg har prøvet med et Switch box., men når der logget på en af pc, så kan man ikke logge sig på den anden PC. Stofanet sige, at du skal have en familie pakke. Er der andre løsninger for det?

Tak

VH
Hatef
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. maj 2005 - 11:09 #1
Ja der er. Hvis du bruger en router, så vil alle Pc'ere tilkoblet denne dele internet.
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. maj 2005 - 11:13 #2
Stofanet siger du skal have en familiepakke, fordi de ikke er interesseret i at du deler din forbindelse mellem flere computere UDEN at de har fået betalt for dette.

Grunden til at du kun kan bruge en PC af gangen, er at du kun har en IP adresse. Routeren skal nu have denne IP adresse, og den genererer så IP adresser til alle de PC'ere du kobler på den, så det set fra nettet ser ud som om du kun har en IP adresse.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. maj 2005 - 11:17 #3
Hej hatef du kan købe en fin og billige en her på denn shop, den kan osse tage tlf. og modem o.s.v.

Direkte link til varen:  http://www.computerting.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=200

M.v.h

pp

ps: forsat god solskinsdag 25* namme nam;)
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. maj 2005 - 11:23 #4
Avatar billede ierikk Nybegynder
26. maj 2005 - 12:23 #5
vi kører her 5 comp + en Ip telefon på samme adsl forbindelse over en linksys router
nogle er trådløse opkoblet
jeg kender en efterskole hvor de kører med ca. computere på en forbindelse
Avatar billede dragonknight Juniormester
29. maj 2005 - 19:15 #6
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede hatef Nybegynder
30. maj 2005 - 14:32 #7
Hej Venner

Tak for hjælpen. Jeg er kommet videre. Jeg har bestilt en router. Jeg tror at den vil hjælpe med at komme videre.

VH
Hatef
Avatar billede dragonknight Juniormester
31. maj 2005 - 11:59 #8
Så lægger jeg et svar, og du kan så markere mit navn til venstre, og derefter trykke på accepter.  ;-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
02. juni 2005 - 13:06 #9
*LOL*
Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. juni 2005 - 10:33 #10
Jeg ved ikke med Jer andre men jeg er ikke interseret i pointene så behold du dem bare for min skyld, hvadangår de andre så må de svare selv om deres menning:)

M.v.h

pp

Ps:. Forsat god dag, jeg håber, at du har fået det til, at virke...
Avatar billede dragonknight Juniormester
11. juli 2005 - 12:13 #11
Er vi tvær pp ??
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. juli 2005 - 10:14 #12
Hej dragonknight din coole fyr:) NEJ da jeg er ikke tvær og heller ikke denne dag jeg skrev LOL!  Jeg syntes bare det var en griner at læse, og såment ikke noget ondt ment med det.

Dragonknight du skulde næsten have et job her så kommer der sku' da penge i kassen:)

Jeg er i humor humør idag´´ så jeg jocker og håber IKKE, at du osse er en af dem der tager tingene for personligt, og straks kommer med ..... .

Kan du hygge dig;)

M.v.h

pp