Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
24. maj 2005 - 17:43 Der er 3 kommentarer

Fil System der forsvinder?

Hej.
I går genstartede jeg min computer, og da den startede op fik jeg bare en besked om at den manglede Boot.
Da jeg så kikkede ind på problemet, finder jeg ud af at to af mine partitioner pludselig er ukendte, og tomme.

Mit C:\ er ikke det store problem.
Det var jo bare at installere det hele igen.
Men jeg er nu rimelig ked af at mit dokument drev er væk.
Nogen måder at få den partition samt de ting den indeholdt tilbage igen..????
Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
24. maj 2005 - 17:57 #1
Ok. Lader til at jeg åbnbart ikke skal finde det igen.
Efter jeg reinstallerede er min dokument partition der igen.
hvad kan det så være at der stod Ukendt partition ved begge partitioner i installations programmet, og begge stod til at være tomme.???
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
24. maj 2005 - 18:01 #2
Har du fundet dinne dokumenter igen?
Avatar billede dk_zero-cool Nybegynder
24. maj 2005 - 22:38 #3
De har åbenbart ikke været væk.

Som jeg skriver ovenover. Da jeg genstartede min computer, påstod den pludselig at min HDD var tom. Så satte jeg min windows CD i, og kom ind i installations programmet. Derinde skrev den at mit C: og D: drev var tomme og havde en ukendt partition. Så reinstallerede jeg windows på C:, og så var min partition der pludselig igen da jeg starter mit nye windows op.

Og ja alt mit lort lå stadig der på.
Derfor spørger jeg istedet nu. Hvordan kan min D: partition det ene øjblik være væk, og så pludselig være der igen..????

Og skal jeg nu være bekymret for at min D: partition pludselig bliver slettet perminent..??