Avatar billede svinehund Nybegynder
04. april 2001 - 10:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ArrayOpgaver

Er der nogen som har nogle gode links til arrayopgaver og svar. Eller nogen som har nogle liggende, gerne med flere eksempler.
Avatar billede disky Nybegynder
04. april 2001 - 10:36 #1
Avatar billede disky Nybegynder
04. april 2001 - 10:37 #2
www.jguru.com

er begge gode sites om java, men lige om array\'s har de sikkert også

hvad er dit problem ?
Avatar billede kresten Nybegynder
04. april 2001 - 10:37 #3

Jeg forstår ikke du ikke selv lave dem da jeg går ud fra du studerer et eller andet?!!?

Du er jo totalt på røven senere!
Avatar billede svinehund Nybegynder
04. april 2001 - 10:43 #4
Det er netop for at få en bedre forståelse af det kresten, det er ikke for at snyde mig til en lidt bedre karakter, da der jo er eksamen.
Avatar billede disky Nybegynder
04. april 2001 - 10:44 #5
svinehund:

Hvad vil du gerne vide ?

jeg kunne godt skrive en 17 sider afhandling om arrays i Java, men det gider jeg ikke.

SÅ lidt mere konkrete spørgsmål tak
Avatar billede thums Praktikant
04. april 2001 - 10:44 #6
Grundlæggende viden om Arrays plus opgaver med vejledende løsninger :)))

http://oracleda.ikasths.dk/intranet/teachers/fkj/docjava/grundlaeggende_programmering/iteration/iteration.htm
Avatar billede kresten Nybegynder
04. april 2001 - 10:51 #7
svinehund:

Ok, fair nok.

Men ikke for at lyde en en mavesur HT chauffører.... men en del af det at være programmør at netop at blive smidt ud i et eller andet som man faktisk ikke ved noget om. Brug http://www.google.com og søg på hvad du har brug for - al begyndelse er svær!

Men hvis du bare skal igennem semesteret er det måske ikke så meget interessen der trækker? :-)

Anyway, held og lykke med studiet så! :-)
Avatar billede pstric Nybegynder
04. april 2001 - 16:44 #8
Kig i Bruce Eckel\'s \"Thinking in Java\" kap. 4 & 9.
Bogen kan downloades fra http://www.bruceeckel.com