Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
23. maj 2005 - 01:04 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

CallofDuty + Generals "fryser"

hej jeg spiller en del cod og generals imin fritid det kan man ikke sige jeg gider mere da min pc fryser [dog kommer til live igen men med meget meget dårligere grafik ]jeg har prøvet alt ny install af windows nyt bundkort osv. lortet vil stadigvæk fryse.det ser heller ikke udtil at være varme da min cpu ligger på 35-38 grader.og 4 blæsere i mit kabinet.

har lige uploadet den er scannet ok er 100% ok! her kan i se min pc info samt screenshot af hvordan grafikken er ud når den har låst.

her er et Screnshot og info på min pc. håber i kan hjælpe

http://us.f2.yahoofs.com/bc/42910f42_896e/bc/ekspertenspgBOB/ekspertenspgBOB.rar.rar?bfOPRkCBPKujjvGI

MVH
[FoX-C]SeXy-DoC!!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. maj 2005 - 01:12 #1
Det må være grafikkortsdriveren der crasher. Du bruger vist 56.72 driveren. Prøv at opdatere den med den nyeste fra Nvidia's hjemmeside og se om det ikke hjælper på problemet.
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
23. maj 2005 - 01:13 #2
btw da jeg havde home kom der en besked inden jeg gik ind i spillet er stod noget med
win_improper_quit_body da jeg ikke forstod det trykkede jeg nej det resuteret i min instillinger i spillet nul stillede.
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
23. maj 2005 - 01:13 #3
har jeg prøvet hjælper ikke noget :(
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
23. maj 2005 - 01:39 #4
har dog sat 256ddr ram i så jeg har 768 da jeg havde 512 virkede det ok no problems men kan ikke forstå det skal være det da den nogen gange ikke "fryser"
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
23. maj 2005 - 07:24 #5
Så synes jeg du skal teste din ram for fejl.

Prøv at downloade disketten herfra:
http://www.memtest86.com/

Direkte link til disketten:
http://www.memtest86.com/memt31a.zip

Udpak den og dobbeltklik install og den vil så lave en diskette til dig. Den booter du på og den går straks igang med at teste. Du skal nok lade den køre i 4-6 timer for at få testet ram'en ordentligt.
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
23. maj 2005 - 12:14 #6
det vil jeg prøve
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
24. maj 2005 - 11:42 #7
ok ...jeg spillede igår efter denne test og mærkeligt nok danmarks mesteren crashe cod crashede slet ikke total mærkeligt :)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
24. maj 2005 - 12:11 #8
Underligt. Testen kan ikke fixe noget, men kun vise en evt fejl, så det er ikke den der er skyld i at problemet ikke har vist sig.

Men mon ikke fejlen vender tilbage indenfor de næste par dage.
Avatar billede bandofbrothers Nybegynder
04. december 2011 - 00:41 #9
..