Avatar billede elou Nybegynder
19. maj 2005 - 20:20 Der er 3 kommentarer

Åbner cmd.exe hvergang

hver gang jeg åbner et vindue, f.eks på skrivebordet, under properties, så dukker denne cmd.exe op, og når jeg lukker den kommer der en af de der "afslut job" vinduer.

Jeg har formateret 3 gange igår, da problemet opstod igen og igen, og nu er den her igen. Er ude af ideér hvad det kan være, har prøvet Ad-aware, men intet hjælper.

Nogle af jer der ved hvordan jeg kan få lavet dette? Skriv gerne.

På forhånd tak.
Avatar billede enriko Nybegynder
19. maj 2005 - 22:33 #1
hmm du kan prøve og se om du kan deaktiverer det i start listen.

start-kør-msconfig

tryk på start så kan du se listen med de programmer der starter når du har tændt din pc.. se om du kan fravælge den i listen
Avatar billede elou Nybegynder
19. maj 2005 - 23:30 #2
enriko: Der er ikke nogen cmd.exe i startlisten, men en ven af mine troede det var ctfmon, derefter har jeg prøvet at slette det, men der skete heller ikke noget. Det føles somom at det er noget fra grafikkortet's driver, men har lige skiftet nVidia's detonator ud med omega's, men der skete heller ikke noget.
Avatar billede aqfi Nybegynder
22. maj 2005 - 14:27 #3
Hvis du bruger XP styresystem:

Har du prøvet at tjekke, om alle (windows) programmerne kører som det skal? Først skal du indsætte Windows XP Pro og: start - kør - sfc /scannow.

Hvis det ikke hjælper, så har jeg ikke andre råd..