Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 18:19 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Admin >> Job

jeg har kigget lidt på den job-sektion og har brugt tid på at skrive, udfylde og sådan - men det er efter min mening irriterende for udefrakommende at de ikke kan se alle de indtastede data under ens C.V. - er det ikke noget der kan laves om på eller er der en mening med galskaben? ;o)
Avatar billede netsrac Praktikant
03. april 2001 - 18:21 #1
Det er jo for at der kan tjenes penge på sektionen, hårdt og kontant, ret mig hvis jeg tager fejl.

En ting undrer mig dog, før i tiden kunne man se reference dokumentet fra eksperten i den åbne profil, det kan man heller ikke mere ?
Avatar billede snowball Novice
03. april 2001 - 18:22 #2
Så vidt jeg husker skal firmaer og des lige betale x antal kr. for at få lov til at se alt hvad man har skrevet !?

Snowball
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 18:38 #3
netsrac >> i hvert fald den der reference-dims mangler - den ver ellers ret cool

snowball >> jeg ved godt at der skal betales, men hvorfor kun give halve oplysninger - man burde da kunne få det hele med!

tænk på hvor fedt det kunne være at bruge det til fx. en anbefaling som det jo sådan set er - \"ja - du skal lige sende en check til eksperten.dk for så kan du få en fed reference!\" - den holder ikke helt

jeg siger ikke at den absolut SKAL være tilgængelig for alle og enhver, men hvorfor ikke på en eller anden måde at give MIG mulighed for at bruge det som reference (både alt det JEG har indtastet samt den nu fjernet ref.dok)
Avatar billede netsrac Praktikant
03. april 2001 - 18:40 #4
Du kan jo i realiteten godt se dit reference doc i ved at klikke på vis når du redigerer, men udefra kommende kan self. ikke og det synes jeg da også er lidt dårligt, for det kunne jo være med til at en potentiel arbejdsgiver netop kontaktede dig fremfor en af de andre som står på den lange liste.
Avatar billede keysersoze Guru
03. april 2001 - 18:45 #5
netsrac >> du har ret - man kan stadig se det... og det er på præcis denne form det kunne være fedt at bruge som reference - og det MÅ kunne laves!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
04. april 2001 - 17:02 #6
Det totale antal oplysninger er spærret, så I ikke bliver overfaldet med mails fra div. firmaer og andre, som \"lige skal have lavet noget\". Herudover var det en potentiel indtægtsmulighed for Eksperten, som ikke ville være der, hvis der var fuld adgang. pbygningen er såmænd helt ligesom flere af de store jobsites. At \"Job\" kan modificeres er der ingen tvivl om, det kommer inden længe pga. et samarbejde vi har undervejs.
Avatar billede keysersoze Guru
04. april 2001 - 19:13 #7
ok - det er jeg helt indforstået med!

men vil der ikke være mulighed for at man som bruger kan give oplysningerne til en virksomhed hvis man mener det kan være relevant at bruge - dette uden at virksomheden skal betale?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
05. april 2001 - 09:20 #8
keysersoze>> Du kan kopiere oplysningerne når du retter, men ellers er det meningen at virkosmheder som ikke kender til dig i forvejen kan finde dig her. Alternativt må lave samme dokument, og blot sende det til steder du ansøger hos.
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2001 - 10:00 #9
er ekstremt hurtigt lavet den anden dag da det var rimeligt nødvendigt;

well... www.soze.dk/profil/profil.html

så på sin vis er det løst ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. april 2001 - 21:49 #10
hvad er det for en job-sektion i snakker om?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. april 2001 - 21:56 #11
ups! Fandt den!! *sorry*!