Avatar billede toey Nybegynder
18. maj 2005 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Navigation til en dell X3

Jeg søger et navigations system til en Dell axim x3... Selve Pdaén har jeg...
Jeg mangler TOMTOM 3 softwaren; GPS; Og evt en holder... Nogle forslag til det bedste køb? Et kit ville være super....

200 flotte points til den der svarer først...
Avatar billede toey Nybegynder
19. maj 2005 - 08:41 #1
Come on...

200 lette points at hente her...
Avatar billede sorthe Nybegynder
19. maj 2005 - 20:44 #2
Har du prøvet at kigge forbi www.pdashoppen.dk
De har nogle færdige pakker både med og uden PDA.
Selv har jeg en Dell X30 siddende i en Seidio holder med højttaler og udgang til antenne både alm og bluetooth. Dog bruger jeg X-road men det er vist kun en detalje.

Håber det kan hjælpe dig på vej.

Hilsen Søren
Avatar billede sth Novice
19. maj 2005 - 21:14 #3
tomtom 3 er jeg rimelig sikker på er ok, ellers kunne du vælge navman, den har jeg selv på min X30 I, og den dang stod der at navman også kørte på x3

jeg ved dog at tomtom 3 også kan køre på en X30 I