Avatar billede smriel Nybegynder
17. maj 2005 - 18:34 Der er 5 kommentarer

Opsætning af internet

Hej

Jeg har lige erhvervet mig en PDA Acer n35 og er nu klar til at få fuldt udbytte af den. Jeg kan dog ikke lige finde ud af at koble mig på nettet ved hjælp af et USB kabel til min computer. Det skal derfor sættes op som et LAN netværk. Er det muligt med et USB kabel?
Avatar billede vistodk Nybegynder
17. maj 2005 - 18:49 #1
nej - men hvis du har bluetooth i den, så kan du hvis der er bluetooth i din pc/keybord  - ellers kan du købe en billig usb på www.edbpriser.dk
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
17. maj 2005 - 18:57 #2
Kører den med activesync så burde det kunne fungere. Evt. skal du lave en broforbindelse på netkortet. Jeg går her ud fra at det er std. usb kabelet, som man forbinder mellem pda og computeren
Avatar billede ullum Praktikant
17. maj 2005 - 19:07 #3
jeg har altså også haft det til at virke med usb
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. september 2005 - 22:26 #4
I ActiveSync på PC'en skal du have kryds ud for Pass through-forbindelse.
Avatar billede ullum Praktikant
03. september 2005 - 23:08 #5
17-5
er den ik bare meget død