Avatar billede syserror Nybegynder
03. april 2001 - 16:08 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Lydkort !

Hejsa..

Nu har jeg overvejet at anskaffe nyt lydkort.

Valget står mellem SoundBlaster PCI 128 Bulk og SoundBlaster Live! Player 1024 Bulk. Det skal stortset kune bruges til mp3\'er så derfor tænkte jeg om man ikke lige sågodt kan spare penge og købe et SoundBlaster PCI 128 Bulk istedet for SoundBlaster Live! Player 1024 Bulk ??

Er SoundBlaster PCI 128 Bulk dårlig kvalitet eller er det godtnok til mit behov ?
Avatar billede top Nybegynder
03. april 2001 - 16:10 #1
Det er fint - du skal jo bare afspille samplede lyde og ikke lave midi-lyd

.-)
Avatar billede -onslow- Nybegynder
03. april 2001 - 16:11 #2
SoundBlaster PCI 128. er ikke et dårligt lydkort. men du skal jo også ha nogle gode højtalere for at få det fulde udbytte af SoundBlaster Live! Player 1024 Bulk.
Avatar billede bbs Nybegynder
03. april 2001 - 16:11 #3
Jeg har aldrig ment at man har brug for et 2talt godt / dyrt lydkort, medmindre, at man skal lave sit eget studio.

Da dette er hvad du skal, mener jeg at SoundBlaster PCI 128 Bulk er mere end rigeligt for dig.

Jeg bruger det lydkort der fulgte med maskinen, og jeg spiller altid mp3. Ingen problemer !
Avatar billede -onslow- Nybegynder
03. april 2001 - 16:12 #4
så tag du bare SoundBlaster PCI 128!
Avatar billede syserror Nybegynder
03. april 2001 - 16:14 #5
Ok...takker for svarene. :)