Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. maj 2005 - 16:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

video redigerings program

jeg vil lige høre om der er nogen der kender et godt videoredigerings program.

jeg har prøvet pinnacle studio, og adobe premiere pro, men jeg vil godt have et program der kan noget mere.

det skulle gerne kunne gøre følgene

hvis man f.eks. optager noget op af en hvid mur, skal man kunbne skifte den mur ud med en anden film, eller baggrund.

og man skal kunne gå ind i hver "frame" og redigere det ved photo redigerings programmer.

derudovr må det gerne have et hav af lign. effekter og muligheder.
Avatar billede jm0_ Nybegynder
16. maj 2005 - 16:37 #1
Adobe Premiere, er et godt skud i tågen.. Læs mere om det her http://www.adobe.com/products/premiere/main.html
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
16. maj 2005 - 16:40 #2
Ellers prøv Edit Studio 5 pro (www.puremotion.com)
Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. maj 2005 - 16:47 #3
jm0: "jeg har prøvet pinnacle studio, og adobe premiere pro, men jeg vil godt have et program der kan noget mere."

kapper_det_er_mig: kigger jeg lige på
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
16. maj 2005 - 17:21 #4
premiere pro kan alt det du skriver programmet skal kunne. se evt. http://www.suite101.com/article.cfm/multimedia_education/107384
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
16. maj 2005 - 17:23 #5
mht. til at redigere hver eneste frame kunne du prøve adobes after effects, men hvis det bare drejer sig om at justere farver etc. så kan du sagtens gøre det i premiere
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
17. maj 2005 - 00:36 #6
ku det bruges..?
Avatar billede dorgbar Nybegynder
19. maj 2005 - 17:51 #7
:S har det med at glemme jeg har oprettet et spørgsmål, kigger lige på det.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
19. maj 2005 - 17:52 #8
siden virker ikke, kigger lidt senere
Avatar billede mtj111 Novice
19. maj 2005 - 17:54 #9
Dette emne har været oppe en gang: http://www.eksperten.dk/spm/610996
Avatar billede mtj111 Novice
19. maj 2005 - 17:55 #10
(Det er ikke helt det du søger, men måske kan du bruge den information i linket) :-)
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
19. maj 2005 - 19:54 #11
premiere pro er det bedste til pc. Final Cut bruges de fleste steder, og minder om premiere pro, men er til mac. Avid er noget mystisk noget med en brugerflade der ikke minder om særligt meget andet og egentligt kun bruges på special fremstillede computere. Brug premiere pro til videoredigering på pc, det kan cirka alt man kan få brug for især hvis du også har after effects og audition
Avatar billede dorgbar Nybegynder
04. juni 2005 - 13:18 #12
har lige haft nogle probelmnner med min computer. så jeg har ikke lige prøvet det endu :) men jeg er dog overbevist om at du har ret

her er dine point