Avatar billede dumza Nybegynder
13. maj 2005 - 14:40 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

background på a:hover

http://hundetis.dk/css_design . jeg vil gerne have at når man holder musen over (a:hover) så bliver baggrunden grå, altså, feks at vis man sætter a:hover
background: #f4040;
så stopper den når linket slutter? vil gerne have så alle links har i bestemet widht altså længne i ´den der "baggrund" altså vis vi siger det her er knappen"=======" så er det her linket ud af knappen "=" så bliver alt det her lilla så det ser sådan her ud "-------" altså så istedet for kun et "=" bliver anderleds men så også alt det mellemrum der er..
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
13. maj 2005 - 14:44 #1
a:hover {
    color: #f4040;
}
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
13. maj 2005 - 14:44 #2
hovsa forkert svar sorry !
Avatar billede olebole Juniormester
13. maj 2005 - 16:01 #3
<ole>

dumza >> kunne du ikke prøve at sætte nogle punktummer og andre tegn det er næsten umuligt at læse hvad du skriver punkteringstegn er de allervigtigste tegn hvis folk skal kunne danne en mening af det man skriver jeg fatter hat af dit spørgsmål

/mvh
</bole>
Avatar billede dumza Nybegynder
13. maj 2005 - 18:23 #4
Stfu!
Avatar billede dumza Nybegynder
13. maj 2005 - 18:40 #5
og hvad med dig selv? du bruger ikke en gang selv?
Og mit spørgsmål er: om det er muligt at få min a:h over til at gøre så baggrunden bliver en beseemt widht eller sådan noget
Avatar billede olebole Juniormester
13. maj 2005 - 18:56 #6
*ROTFLMAO* Det er godt nok et rigtig sigende nick, du har fundet dig dér!  :D

At jeg ikke brugte et eneste tegn i mit indlæg var naturligvis en joke, der skulle få dig til at indse, hvor ulæseligt resultatet bliver. Det er der vel (næsten) ingen, der kan finde på i fuldt alvor.

"... så baggrunden bliver en beseemt widht eller sådan noget"
- eller hva'for noget? Spørg om det, du vil vide - så er det muligt at give dig et svar  :)
Avatar billede nielle Nybegynder
13. maj 2005 - 20:27 #7
Var det noget i denne stil du ledte efter?

<html>
<head>
<style>
a.speciallink:hover
{
    width: 100px;
    background: red;
}
</style>
</head>
<body>
<a href="..." class="speciallink">News</a><br>
<a href="..." class="speciallink">Pictures</a><br>
<a href="..." class="speciallink">Tagwall</a><br>
<a href="..." class="speciallink">Scripts</a><br>
<a href="..." class="speciallink">What the..</a><br>
<a href="..." class="speciallink">Other</a><br>
<a href="..." class="speciallink">FaQ</a><br>
<a href="..." class="speciallink">Hundetis</a><br>
<a href="..." class="speciallink">Ohh</a><br>
<a href="..." class="speciallink">Men</a><br>
</body>
</html>
Avatar billede dumza Nybegynder
13. maj 2005 - 21:22 #8
japs ;] menn ;) nielle skriv lige et svar :O og ikke en kommentar :P
Avatar billede nielle Nybegynder
13. maj 2005 - 21:28 #9
Svar
Avatar billede dumza Nybegynder
13. maj 2005 - 21:29 #10
points 2 nellearH