Avatar billede the_wannabe Nybegynder
12. maj 2005 - 16:18 Der er 1 løsning

Lås ned for lokalebrugere uden brug af AD

Hej jeg har en 2003 std server som kører som terminal i et domæne uden AD der er oprettet en række lokale brugere som jeg har brug for at låse ned for. Optimalt skal de når de logger ind på terminalserveren have et skvirbord med 2 programmer de kan starte og en log af knap intet andet. er der nogen der har et bud på hvordan jeg klarer den? evt 3. parts software prisen er underordnet inden for rimelighedes grænser. Man kan selvfølgelig gå ind og lave det for den enkelte bruger men ville gerne hvis det ikke var nødvendigt hver gang der skal laves en ny.

The_Wannabe
Avatar billede the_wannabe Nybegynder
12. maj 2005 - 18:52 #1
Jeg har fundet en løsning får en programør til at lave et lille program som egentlig bare er en menu hvorfra man kan starte de andre ting man måtte ønske.