Avatar billede superdreng Nybegynder
09. maj 2005 - 16:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Guides til at lave en cs server

Hej

Jeg har et par venner og vi ville godt kunne spille alene uden alle andre kommer. Så er der nogen der kunne komme med nogle links til guides eller andre muligheder til at lave en server på sin egen pc.
Sætter fuldt point på så kun seriøse svar!

Må godt være hjælp til:
bots
Admintools (til at smide folk ud med og andet)

Håber i kan hjælpe :p
Sørg hvis der er noget.

//Kevin
Avatar billede balthazar Nybegynder
09. maj 2005 - 16:33 #1
Har selv etableret en cs-server på mit arbejde ved hjælp af denne side:
http://server.counter-strike.net/

Der er forklaring til det hele og links til tools osv.
Avatar billede superdreng Nybegynder
11. maj 2005 - 14:15 #2
Jeg har fået downloadet den men den siger:
Reason:  Timed out

og har husket at ændre
***.***.*.**:27015
til
***.***.*.**:27016
som de skriver på http://server.counter-strike.net/
men der findes ikke noget på ***.***.*.**:27016 og jeg kan ikke komme ind på
***.***.*.**:27015 (selvfølglig er det tal men har selv skiftet dem ud med stjerner)

Hvad er der galdt. Min ven kan godt komme ind på den men han er inde på den i 7 min. bliver han også smidt ud med den samme fejl.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
13. maj 2005 - 14:14 #3
ellers er der sikkert nogle inde på www.clan-forum.dk der kan hjælpe hvis du ikke får her
Avatar billede superdreng Nybegynder
01. juni 2005 - 15:21 #4
Synes ikke der kom nogle seriøse svar.

LUKKER