Avatar billede golyf Nybegynder
09. maj 2005 - 10:01 Der er 1 løsning

Lotus notes og K700i

Jeg har lige købt en k700i for at have en mobil med en god kallender. Kallenderen er spøjst nok ikke så god som i min gamle siemens. Jeg savner nogle funktioner, som den havde, omend også den var lidt svag på nogle punkter. (Så som at gentage en aftale hver anden mandag)

Derfor er jeg nysgerrig. Er der nogle der ved hvordan man sync'er med sin Lotus Notes ?

Den kan pt. kun med Outlook :-S
Avatar billede golyf Nybegynder
13. juni 2005 - 12:27 #1
Nå ikk'....