Avatar billede siggi Nybegynder
08. maj 2005 - 18:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad skal jeg vælge for en pda og navigations system

hej
Jeg står og vil gerne købe en pda med indbygget pgs, men hvad skal jeg vælge?
har kigget på Acer N35 og Mio digi walker

derudover skal der jo også følge noget software til gps delen og der har jeg kigget på følgende
tomtom (klart det dyreste, men er det også det værd?)
navigon (ser ret interessant ud da man kan få hele europa for 1500 kr)
navigator 3

men det der er vigtigt for mig er at de har kort over Polen, findes det overhovedet nogen steder og hvad skal jeg vælge?

håber i kan hjælpe!!

mvh.
siggi
Avatar billede jm0_ Nybegynder
08. maj 2005 - 19:29 #1
Du kan downloade hele europa på internetet som du kan ligge ned på din PDA..

Jeg har også kigget på en Acer N35 og var lige ved at købe den, men kom i tanke om at jeg bare kunne købe en GPS modtager til USB til min laptop.

Læs mere her: http://www.qsl.net/g4klx/software.htm
Avatar billede _carsten Nybegynder
08. maj 2005 - 19:49 #2
Hvis Polen er vigtigt for dig, så vil jeg sige at valget af navigations system vist er ligegyldigt, da ingen af dem pt. har kort over Polen (mig bekendt)
Avatar billede jm0_ Nybegynder
08. maj 2005 - 19:52 #3
Du kan også oprette dig gratis som bruger på http://www.pda.dk/.. De plejer at være at gode til at svare :)
Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2005 - 09:00 #4
bilka har et tilbud i denne uge på en ipaq incl alt og hele europa incl polen prisen er 3279
Avatar billede jnissen Nybegynder
19. maj 2005 - 21:50 #5
Jeg har selv Tomtom, og er rigtig tilfreds med det. Det virker rigtig fint, og er meget overskueligt. Du kan downloade en masse gode ting til Tomtom, så som tankestationer, seværdigheder og andre smarte ting.

Kan klart anbefale dig Tomtom.
Avatar billede Slettet bruger
26. maj 2005 - 14:18 #6
kig evt på de nye tom tom go modeller

vi har haft den første model hjemme og den så meget fornuftig ud nu er der kommer 3 nye modeller 300/500/700