Avatar billede dennisnn Nybegynder
06. maj 2005 - 19:45 Der er 6 kommentarer

Marcstevens.frac.dk

Ey

gider i kigge lidt på den her side? :D

Flash billederne skal der gøre noget ved sammen med "forsiden" men kan idéen holde?
Avatar billede triple-x Nybegynder
06. maj 2005 - 19:57 #1
Avatar billede jm0_ Nybegynder
06. maj 2005 - 19:59 #2
Jeg vil anse jeres site som en skabelon til noget som nok bliver pænere.

Jeg kan ikke lige gennemskue hvilken ide som skulle holde fordi det fortæller jeres site intet om.

Men flash mæssigt syntes jeg at det ser fint nok ud.

Og designmæssigt syntes jeg godt at startsidens farver kunne matche bedre til jeres hoved side.
Avatar billede nopsen Ekspert
06. maj 2005 - 20:00 #3
det ser meget mærkeligt ud i IE, forsiden er god nok, men når man trykker videre får man en blank side hvor der hænger en scrollbar ude i højre side helt alene og resten er kun stumper af noget sort hvis grafik som ikke hænger sammen.
man når lige at se at der er noget af et billede der kører forbi foroven, for derefter at forsvinde.
Avatar billede dennisnn Nybegynder
06. maj 2005 - 20:29 #4
Nu er jeg ik skitzo så vi holder os bare til ental :D
Mht. flash så skulle der gerne komme 2 billeder og så navnet.

Siden er delt op i 2 vandrette rektangler. nederst skal der komme tekst og øverst er der flash hvor der kommer til at være nogle forskellige billeder der kommer til at passe sammen med teksten i den nederste halvdel
Avatar billede jm0_ Nybegynder
06. maj 2005 - 22:28 #5
det kan jeg så informere dig om at det gør der ikke :\
Avatar billede ysubhi Nybegynder
01. juli 2005 - 15:55 #6
er det meningen at man skal klikke på "Enter", derefter at komme ind på en side med flyvende billeder, og intet andet?