Avatar billede the_ghost Nybegynder
05. maj 2005 - 22:09 Der er 1 løsning

Trådløs Radio til Nokia

Nu kan jeg se at man kan købe trådløse headsets til sin mobil telefon, der opererer over BlueTooth.

Kan man ikke få noget lignende, som man kan bruge til at høre radio på sin mobil.

Pt. har jeg en Nokia 6230 og for at bruge radion skal jeg have det medfølgende headset koblet til, som også fungere som en antenne. - Er det ikke muligt at få en seperat antenne og så koble et trådløst headset til eller noget lign.

Hvis det er, så vil jeg sætte meget pris på nogle links til, hvor man kan købe det.

//The Ghost
Avatar billede the_ghost Nybegynder
07. maj 2005 - 22:49 #1
Jamen så bliver der lukket !