Avatar billede kim_bille Nybegynder
04. maj 2005 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med overflow i IE

billes.dk/red

IE kan ikke forstå, at jeg ikke vil have scrollbars, så det dermed ikke er muligt at se det hele af alle røde cirkler. FF er selvfølgelig helt med.

Tillægsspm: Er der nogen måde at få IE til at tillade iframen at være "transparent" uden brug af den "ulovligt" attribut "allowtransparency". Evt: findes der en w3c standard hvor allowtransparency er tilladt?

(ja, der mange andre ting der ikke virker ordentlig, men en ting af gangen)
Avatar billede roenving Novice
06. maj 2005 - 14:51 #1
Til en anden gang, så skriv en hel adresse, så den er klikbar, f.eks. ved at sætte http:// eller www. foran !-)

-- prøv at sætte det på dokument-elementet:

html{overflow:hidden;}
Avatar billede kim_bille Nybegynder
08. maj 2005 - 23:39 #2
Ok, det virker! Er der så nogen der kan svare på delspørgsmål 2??

For andre copy-paste handicappet: http://billes.dk/red/  !-)
Avatar billede roenving Novice
08. maj 2005 - 23:59 #3
Problemet er zq ikke at copy-paste, men nærmere at man aktivt skal etablere et nyt browser-vindue ...

-- og mine egne eksperimenter på området har ikke haft nogen fremgang uden allowtransparency !-)

-- de andre browsere har ingen problemer med background:transparent; !o]
Avatar billede kim_bille Nybegynder
18. august 2010 - 13:25 #4
Tråd lukkes