Avatar billede nasty18 Nybegynder
03. maj 2005 - 15:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Optimering af trådløst netværk

Min søster har det problem at på hendes skal hvor der er trådløs netværk/internet har hendes computer meget svært ved at komme ordenligt igennem, og falder ofte af når der så endelig er hul igennem. Derfor vil jeg lige høre om der findes nogen programmer man kan indstallere sååledes at computeren bliver bedre til at opfange de der skide signaler, eller måske en guide til hvordan man optimere indstillingerne for netværket så der ikke er alt det bøvl.

MVH Stephan
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. maj 2005 - 15:43 #1
Hvilken computer?
Hvilken Router?

Der er ingen programmer der kan forbedre modtagelsen. Bedste bud er en ny driver. Men jeg ved at der er nogen der har problemer med Medion maskiner på Linksys Routere.
Avatar billede nasty18 Nybegynder
05. maj 2005 - 17:03 #2
det er en amitech, sådan en lille hvid satan mere ved jeg ikke lige om den, og hvad de bruger på skolen af router ved jeg desværre heller ikke, men vil da prøve at rode lidt med drifverne..
Avatar billede nasty18 Nybegynder
01. juli 2010 - 01:27 #3
Lukket