Avatar billede dang Praktikant
03. maj 2005 - 07:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Microsoft og en god smag i munden.

MS kan da ikke ha en god smag i munden !
Man skulle da mene at de havde penge nok til at lave reklamer hvor de ikke skal tale dårligt om andres produkter...... Kik på den reklame der figurer her på siden !
Eller er det bare mig der har lidt for høj etik ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. maj 2005 - 07:33 #1
(Reklamerne altså skiftende så lige nu er det noget andet - VeriSign ###)
Avatar billede spif2001 Nybegynder
03. maj 2005 - 08:01 #2
Linux - Windows

gratis - dyrt

ikke så mærkeligt at man må lave smædekampagne for at sælge...

Er nu selv mest til windows alligevel ;) - sikkert fordi jeg kun har snust kortvarigt til Linux.
Avatar billede belle Nybegynder
03. maj 2005 - 12:17 #3
nu sviner de jo ikke et bestemt produkt til men snarer en platform. (linux er ikke et særskilt produkt - det havde det været hvus der feks stod redhat linux) men
at omtale et konkurerende produkt negativt er ulovligt ifølje dansk lovgivning.
Så de gør ikke n oget forkert veed at skrive det de gør i den reklame
Avatar billede dang Praktikant
03. maj 2005 - 18:59 #4
Belle: Det svarer jo bare til at man sviner Opel eller Ford til, de har jo også mage biler, men i sidste ende giver det det samme i mine øjne.... og en klam smag i munden !
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
03. maj 2005 - 19:30 #5
dang >> Nej, det svarer til, at bilfabrikanter fremhæver deres fordele frem for cykelfabrikanter (glem analogien) - det er også af mere generel karakter...
Avatar billede dang Praktikant
03. maj 2005 - 20:04 #6
Her blir vi så nok aldrig enig, men jeg mener ikke det er god etik at svine andre til for at stå i et bedre lys selv. Hvorimod havde de sagt hvilke fordele deres produkt havde uden at skulle nedgøre et andet produkt så var sagen en anden.
btw, husk at sammeligne æbler med æbler næste gang :P
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
03. maj 2005 - 22:09 #7
Don't hate the player, hate the game ;-)
Avatar billede dang Praktikant
03. maj 2005 - 22:44 #8
gå efter bolden ikke benene :P
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2005 - 23:17 #9
Er sikker på Microsoft ikke har så mange penge.

Så det nok derfor!
Avatar billede dang Praktikant
03. maj 2005 - 23:27 #10
LOL ja de har det hårdt de arme monopol gutter :P
Avatar billede iceprayer Nybegynder
17. maj 2005 - 00:30 #11
Hold op man, jeg kan næsten ikke få vejret...
"...Linux var en dyr oplevelse. Derfor skiftede vi til windows." -Michael Eis, adm. dir.
kontorartikler.dk

En dyr oplevelse? Så er han da ikke ligefrem den kloge direktør... Jeg kan ikke forstå at folk vil give deres navn til sådanne reklamer...
Avatar billede iceprayer Nybegynder
17. maj 2005 - 00:32 #12
Holder humoren aldrig op... (Jeg dør af grin her...)
http://microsoft.order-4.com/getthefacts/?p=2
The Get the Facts Essential Facts Evaluation Kit site is currently down for maintenance. We are expecting a new version of the site to be released soon.

Det er deres Linux vs. Win side!
Avatar billede dang Praktikant
17. maj 2005 - 06:53 #13
Endnu engang brillierer MS :P
Avatar billede dang Praktikant
04. januar 2006 - 15:05 #14
Lukker spm.
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
04. januar 2006 - 15:42 #15
http://microsoft.order-4.com/getthefacts/?p=2 - det er IKKE en microsoft side - selv om de har stjålet MS' logo.. hvis du tjekker whois på domænet order-4.com tilhører det:

Catalysis
1601 E John
Seattle, WA 98112
US

- Sikkert endnu en paranoid linux-bruger...

Tjek lige fakta næste gang, ikke...

Vorherre bevares..