Avatar billede ryt Nybegynder
29. april 2005 - 21:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvordan skrive danske karakterer/bogstaver- Ipaq 3870

Hvordan skriver jeg æ,ø,å med stylus på min "nye" 3870?
Avatar billede western-amigo Nybegynder
29. april 2005 - 21:25 #1
På det tastatur du kan se på skærmen, vælger du knappen "áü", og du kan derefter vælge henholdsvis ø, ø og å.
Avatar billede ryt Nybegynder
29. april 2005 - 21:49 #2
western-amigo> Jeg mener hvordan "tegner" jeg de tre bogstaver - altså uden at bruge tastaturet.
Avatar billede smikkel Nybegynder
30. april 2005 - 08:22 #3
Du kan også hente dette her så får du DK tastatur
http://www.pdaland.dk/?page=downpock
Avatar billede smikkel Nybegynder
30. april 2005 - 08:23 #4
Du skal oprette dig som bruger hos dem...
Avatar billede ryt Nybegynder
30. april 2005 - 16:45 #5
smikkel> Jeg HAR dansk tastatur - men jeg vil gerne vide hvordan jeg skriver de tre bogstaver med stylus.Please
ryt
Avatar billede mtj111 Novice
04. maj 2005 - 14:44 #6
Det er kun en brøkdel af PDA'erne der er på markedet hvor du kan tegne æ,ø og å på.

Michael
Avatar billede anlsoft Nybegynder
21. august 2005 - 18:27 #7
tryk på den tast der har    áü
derefter kommer de frem
Avatar billede pzycho Nybegynder
12. december 2005 - 14:11 #8
Start f.eks. word eller anden så du får Skrivefeltet op. Klik på det lille "?" nede i højre hjørne. Klik på knappen "demo". Så kan du vælge de forskellige taster på keyboardet og se hvordan man skriver dem, enten med "block recognizer" eller "letter recognizer".

Skriv lige hvis det volder problemer. Bruger selv "block recognizer" og har ikke prolemer med æ, ø og å.