Avatar billede urup Nybegynder
25. april 2005 - 22:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Skriver ikke navn

Hej..

Jeg har et problem...ikke alle mine kontaktpersoner kommer med navn men med nummer når de ringer til mig..
Deres nummer står rigtig i min telefon.
Det er en Nokia 6260 jeg har.
Finder der noget godt software til at kopier en simkort ???Har bluetooth
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 22:46 #1
kopire fra simkort til telefon? det kan din telefon selv.. blot find ud af bruge funktionerne.. læs manualen det helt sikkert beskrevet.
Avatar billede s_kjaer Praktikant
25. april 2005 - 22:51 #2
Jeg har tidligere brugt en anden version af dette program http://www.nokia.com/nokia/0,,72014,00.html Den danner en fil, hvor det er muligt at redigere i excel, så det er let at redigere i.
Avatar billede urup Nybegynder
25. april 2005 - 23:05 #3
Kalp...det kan jeg ikke finder...har kigget
Avatar billede kalp Novice
25. april 2005 - 23:13 #4
Okay prøv at finde dine simnumre frem på din telefon... har du ikke nogle mulighed for, at overføre dine numre til telefonen? via. indstillingerne?
Avatar billede urup Nybegynder
25. april 2005 - 23:27 #5
nej..det syntes jeg ikke
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. april 2005 - 23:40 #6
Hvis du har 2 "poster"/navne, med samme nummer, vil den blive "forvirret" og vise nummeret, da den ikke ved hvilket navn den skal vise..

Eksempel:
Ole og Anne er kærester. De har telefonnummeret 12345678. Du gemmer "Ole" med nummeret 12345678 og "Anne" med nummeret 12345678. Det er så lige meget, om det er Ole eller Anne der ringer.. den viser kun "12345678", da den ikke ved hvad den skal skrive..
Havde numrene være forskellige, ville den enten skrive "Ole" eller "Anne" (dvs, navnet fra telefonbogen).

- Så check lige, om du ikke har dobbel/flere poster, med samme nummer..
Avatar billede urup Nybegynder
27. april 2005 - 23:21 #7
thesurfer vil du ikke lige svare så du kan få point ???Det var det der var galt
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. april 2005 - 23:23 #8
Joda :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. april 2005 - 23:45 #9
Takker for points :-)