Avatar billede janomel Nybegynder
25. april 2005 - 09:59 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Netværks diagram program

Som overskriften antyder.

Bruger i eller kender i til nogle programmer til netværks diagrammer i til linux og/eller windows. meget gerne om det er demo, freeware m.v.

Hvis i kender nogle funktioner i programmerne, som i synet er nemme at have med at gøre eller som i syntes er "smarte" må i meget gerne skrive det..

Det kunne måske være at programmet kan "fortælle" en noget om IP adresserne, eksport af diagrammet til f.eks. html osv..
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. april 2005 - 10:02 #1
Microsoft Visio er lavet til dette, og relativt godt. Det kan i hvert tilfælde lave rimelige flotte diargammer hvis du har tid til at fifle med det. Der findes også noget til linux og jeg prøver at finde et navn til dig
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. april 2005 - 10:06 #2
se også www.smartdraw.com, Automated flowcharting, Free Data Flow Diagram

Til linux
http://www.trialfiles.com/program.php?id=1879&downloads=1
Avatar billede x4all_dk Nybegynder
25. april 2005 - 15:36 #3
Avatar billede janomel Nybegynder
25. april 2005 - 15:50 #4
Jeg er godt nok noget i tvivl om hvad det skal være..

Men hvad er fordele for det ene program frem for det andet. Jo kan jo bare prøve mig frem.. Men vil gerne høre jeres mening om programmet