Avatar billede mark100 Nybegynder
24. april 2005 - 00:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem med Tv-out , Video

Jeg har et Tv-out der virker... Næsten, altså jeg kan godt se skrivebordet og såen, men ikke MPEG, Avi eller noget lignende.
Feks. hvis jeg vil se en video fil MPEG, viser den et sort billed der hvor videoen skulle være.
Det har virket uden problemer før, men så har jeg opdateret mit grafik kort (Nvidia), og så opstod problemet.
Nogle der kan hjælpe mig ?
200 Points til ham der løser mit problem :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. april 2005 - 00:07 #1
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2005 - 00:08 #2
gælder det kun for dit tv? har du flere monitorer?
Avatar billede mark100 Nybegynder
24. april 2005 - 00:09 #3
Så fik jeg da vist problemet løst selv ;).
Nå men hvis der er nogen der er interesseret i at vide hvordan så skriv.
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. april 2005 - 00:14 #4
Jeg kunne da godt tænke mig at vide det ;-)
Avatar billede boxer Nybegynder
24. april 2005 - 00:15 #5
Når du opdaterer dine drivere og der sker noget skidt, kan du altid vælge at fortryde opdateringen via enhedshåndtering.
Avatar billede mark100 Nybegynder
24. april 2005 - 00:18 #6
dragonknight > Højreklik / Nvidia Display / ANB1786 / Fuldskærms-video / Sekundær skærm .
Før var den deaktiver ;)

Boxer > Tak for tippet
Avatar billede dragonknight Juniormester
24. april 2005 - 00:20 #7
Dejligt ! !
Avatar billede screem_brille Novice
24. april 2005 - 05:34 #8
det var da en nem måde at få løst sit problem på, udlov nogle point, og lige pludseligt har man selv fundet løsningen....