Avatar billede futureshock Nybegynder
23. april 2005 - 16:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg har denne formular, hvordan for jeg sendt den til min email

Jeg har denne formular men hvordan får jeg "indholdet" som brugen udfylder til at blive tilsendt til min mail

<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>

<body>
<div id="main">
<div id="top">
    <h1 id="toplogo">&nbsp; </h1>
  </div>
  <div id="container">
    <div id="border" class="bgimage">
      <div id="content">
<form Method="POST" Name="EMail" Action="email.asp?lang=da">
          <table border="0" width=370>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Navn</font></td>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="Text" name="SenderName" size="30">
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Email</font></td>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="Text" name="SenderEmail" size="30">
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Telefon</font></td>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="Text" name="SenderPhone" size="30">
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Vedr.</font></td>
              <td> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="radio" name="type" value="Hour" checked>
                1 times massage<br>
                <input type="radio" name="type" value="Half">
                ½ times massage<br>
                <input type="radio" name="type" value="Company">
                Firmamassage <br>
                <input type="radio" name="type" value="Inquiry">
                Generel forespørgsel<br>
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Antal
                personer</font></td>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="Text" name="Number" size="4">
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Sted</font></td>
              <td> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="radio" name="location" value="In" checked>
                Firma<br>
                <input type="radio" name="location" value="Out">
                Hjemme hos dig selv </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Dato</font></td>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="Text" name="Date" size="15">
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Ønsket
                tidsrum.&nbsp;&nbsp;Fra: </font></td>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="Text" name="TimeFrom" size="4">
                &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Til:&nbsp;&nbsp;&nbsp;
                <input type="Text" name="TimeTo" size="4">
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kommentarer</font></td>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <textarea name="Comments" cols="23" rows="3"></textarea>
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><br>
                </font></td>
            </tr>
            <tr>
              <td><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">&nbsp;</font></td>
              <td> <font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                <input type="submit" name="Submit" value="Send">
                </font></td>
            </tr>
          </table>
</form></p>
            </div>

</body>
</html>

</body>
</html>
Avatar billede miss-g Seniormester
24. april 2005 - 01:10 #1
Har ikke så meget forstand på det, men tror der mangler noget i din form. Sådan her ser min egen f.eks.ud:

<form action="/cgi-bin/formmail.pl" method="post" name="mail" id="mail" onSubmit="MM_validateForm('Navn','','R','email','','RisEmail','Emne','','R','Besked','','R');return document.MM_returnValue">
              <input type="hidden" name="title" value="Tak for din information.">
              <input type="hidden" name="subject" value="Post fra Nicolin.dk">
              <input type="hidden" name="recipient" value="kontakt@nicolin.dk" size="40" maxlength="40">
              <input type="HIDDEN" name="redirect" value="http://www.nicolin.dk/filenersendtok.htm">
Avatar billede miss-g Seniormester
24. april 2005 - 01:11 #2
Ellers ved jeg ikke om denne side kan være til hjælp, der er eksempler i bunden:
http://www.nettonet.dk/formmail
Avatar billede futureshock Nybegynder
26. april 2005 - 13:18 #3
Har fået løst problemet tak for link'et men jeg har dog løst det på en anden måde.. miss-q hvis du vil have point må du give et svar

:)
Avatar billede miss-g Seniormester
26. april 2005 - 13:56 #4
Tag du dem bare selv - jeg var jo ikke til den store hjælp, da det ikke er mit stærke område. Godt du fandt ud af det ;-)
Avatar billede futureshock Nybegynder
28. april 2005 - 08:18 #5
okey ;)  jeg kunne ellers ikke se hvad jeg ellers skulle bruge dem til :)
Avatar billede miss-g Seniormester
28. april 2005 - 11:29 #6
Du skal bruge dem til næste gang du har et spørgsmål i Eksperten *G*
Avatar billede futureshock Nybegynder
07. maj 2005 - 19:52 #7
:)