Avatar billede whizzper Nybegynder
21. april 2005 - 15:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP Triad lukker åbenbart sessions? :s

Hej..!

Jeg har installeret programmet PHP Triad, på min webserver, og det ser ud til der er en fejl i det, eller i opsætningen....

Nogle gange sletter den sessions bare uden videre :s kan det ændres?
Avatar billede kasper.h Nybegynder
22. april 2005 - 16:23 #1
din session timeout er sikkert for lav, den kan ændres i php.ini. Husk at genstarte Apache når du har ændret det.
Avatar billede whizzper Nybegynder
24. april 2005 - 12:41 #2
Jeg svarer først nu fordi jeg har været i sommerhus..!

Jeg tror ikke det er noget med session timeout?
Hvis jeg bare står på login ok siden, og opdaterer den nogle gange så er min session der stadigvæk..!
Hvis jeg så trykker på "Chat" og den popper op i et nyt vindue, så forsvinder min session :S og jeg har ikke en session_destroy(); command, så jeg ved ikke lige hvad der er galt her :s
Avatar billede whizzper Nybegynder
04. maj 2005 - 22:16 #3
lukker spg
Avatar billede whizzper Nybegynder
04. maj 2005 - 22:16 #4
a
Avatar billede kasper.h Nybegynder
10. maj 2005 - 13:19 #5
måske fordi popup'en er på et andet subdomæne? f.eks domain.dk i hovedvinduet, og www.domain.dk i popup'en.. så vil sessionen ikke pr. default følge med.
Avatar billede anlsoft Nybegynder
21. august 2005 - 18:03 #6
Jeg har fundet en bedre apache server med alt i, http://www.yellowtip.com/downloads/index.php

den er bedre end den du bruger syntes jeg, har prøvet den phptriad også men den drillede også mig.