Avatar billede sarcar Praktikant
21. april 2005 - 00:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dreamweaver MX går amok?

sidder og arbejder med nogle sider, mister netforbindelsen, saver siderne lokalt, oplader og ser til min skræk at DW har ændret rigtig mange ting. I min fine css tab-menu er der lige pludselige nogle af de andre links der har sneget sig ind. Hvad sker der? Har det noget med at gemme relaterede sider at gøre? Hvordan forhindrer at sådan noget sker?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
05. maj 2005 - 17:30 #1
Orv - har du mod på at forklare denne i langsom gengivelse, jeg tror ikke at jeg har forstået den helt.
Avatar billede sarcar Praktikant
18. august 2010 - 13:10 #2
Lukker spørgsmålet. Tak for forsøget Jens.