Avatar billede roskilde1987 Juniormester
20. april 2005 - 08:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Højtaler til nokia 6230

Hej jeg har en Nokia 6230 hvor højtaleren til samtalefunktionen er gået i stykke, den virker altså ikke mere

kan jeg få hjælp til hvor man eventuelt kan Få/købe denne hardware til min mobil telefon?
Avatar billede doodoo Novice
20. april 2005 - 08:52 #1
Jow, men det kan du i alle teleforretninger, normalt...

eller så har jeg søgt headset til mobil her:
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=73&Sort=Wanted&Parent=393&Soegeord=headset
Avatar billede roskilde1987 Juniormester
20. april 2005 - 08:58 #2
Det er ikke et headsæt, det er den indbyggede højtaler der er gået i stykker.
Avatar billede doodoo Novice
20. april 2005 - 09:47 #3
arh - okay.... så skal du nok ringe til selve nokia og høre hvad du kan gøre... tror den skal sendes til reparation =)
Avatar billede boxer Nybegynder
20. april 2005 - 10:03 #4
Jeg synes du skal prøve her http://www.telekaeden.dk/
Hør hvor de får repareret deres telefoner - jeg kan desværre ikke huske det. Du kan spare lidt ved selv at indlevere din telefon til reparation. Ofte laver de den mens du venter. Du kan også vælge at købe reservedelen og selv sætte den i.

Jeg går ud fra at der ikke længere er garanti på den?
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 22:43 #5
Kan spørgsmålet lukkes?
Avatar billede boxer Nybegynder
06. januar 2006 - 23:07 #6
Fik vi løst problemet eller.....
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. januar 2006 - 15:56 #7
hallo - du er blevet bedt om at lukke....
Avatar billede boxer Nybegynder
16. januar 2006 - 09:53 #8
Troede ikke det var et headset du søgte???
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. januar 2006 - 20:21 #9
boxer> det er det heller ikke!
"Kommentar: drengen1987
20/04-2005 08:58:05 Det er ikke et headsæt, det er den indbyggede højtaler der er gået i stykker. "