Avatar billede funti Nybegynder
19. april 2005 - 19:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bærbar på trådløst netværk

Hej!

Jeg har to forskellige computere som begge skal tilsluttes et trådløst netværk.

Den ene kører uden problemer, mens den anden overhovedet ikke kan finde netværket - det er to forskellige pc'er.

I den pc der ikke vil finde en skid ligger der et "Intel Pro Wireless 2200BG" - det er som om at antennen ikke er tændt - dog er der ikke nogen fysisk knap... computeren er en SHG-Note fra shg.dk og styresystemet er Win XP Pro...

Nogen er har en ide til hva f******* jeg skal gøre?

:D
Avatar billede articfruit Nybegynder
19. april 2005 - 19:51 #1
prøv lige at gå i start -> kør -> skriv "cmd" og tryk enter
Så for du en kommando prompt frem, skriv "ipconfig /all" hvad står der af trådløse netværk der?
Avatar billede articfruit Nybegynder
19. april 2005 - 19:53 #2
Tjek også lige om der skulle være en funktionstast a la "Fn" på tastaturet og en anden knap som der er et antenne symbol på...?
Avatar billede funti Nybegynder
19. april 2005 - 19:55 #3
hehe... fandt kontakten...og nu virker det hele pludseligt... hehe takker  har ledt efter den "knap" hele dagen... og der var den!
Avatar billede funti Nybegynder
19. april 2005 - 19:55 #4
smid svar!
Avatar billede articfruit Nybegynder
19. april 2005 - 20:04 #5
:o)