Avatar billede freecodersfreak Nybegynder
19. april 2005 - 09:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dansk webhost?

Grundet manglede overblik over korrekt kategori bliver følgende oprettet her...:

Er der nogen der kan anbefale en dansk webhost? Den skal køre php/mysql uden periodiske (læs: daglige) nedture og afbrydelser. Kort sagt skal det være hurtigt.

Og begrund venligst forslaget ;)

Takker.
Avatar billede andjak Nybegynder
19. april 2005 - 09:37 #1
Kan anbefale Wannafind.dk De er både stabile og meget hjælpsomme. Jeg har selv flere domæner hos dem.
Avatar billede freecodersfreak Nybegynder
19. april 2005 - 09:51 #2
Har du lyst til at vise hvilke sider ud har ved dem? Vil gerne test fart/forbindelse.
Avatar billede freecodersfreak Nybegynder
19. april 2005 - 09:58 #3
Nogen som kender danhost.dk ?
Avatar billede andjak Nybegynder
19. april 2005 - 10:01 #4
Vi har bl.a. http://www.eksakte.dk og http://www.ungerneonline.dk hostet hos wannafind.
Avatar billede freecodersfreak Nybegynder
19. april 2005 - 10:12 #5
Ja det går pænt hurtigt - flotte sider btw.
Avatar billede andjak Nybegynder
19. april 2005 - 10:15 #6
Tak for det :-)
Avatar billede andjak Nybegynder
19. april 2005 - 10:18 #7
Jeg har også lavet en side til min kæreste som også ligger hos wannafind: http://www.tidogtanke.dk
Avatar billede freecodersfreak Nybegynder
19. april 2005 - 11:35 #8
Jeg tror det bliver dem - lukker og takker :)
Avatar billede andjak Nybegynder
19. april 2005 - 11:38 #9
Takker for point :-)
Avatar billede rune-boege Nybegynder
09. maj 2006 - 15:25 #10
et seriøst webhotel er nok gigahost.dk de har alt indenfor php/mysql, med frie databaser, og mail adresser etc. de har det hele.

-.-